ponedjeljak, 25. ožujka 2013.

Easter / Spring mani : Nude dots!

Helou!
Vrijeme je za manikuricu!! U zadnje vrijeme često radim točkice na noktima (Pastel skittles mani i još nekoliko njih u pripremi) jer su vrlo jednostavne i slatke a kombinacije boja sežu u nedogled!
Hello!
It's time for a mani! Lately, I have been doing dotty manis very often (Pastel skittles mani and a couple of them I haven't yet shown on Shadow) because they are very simple and cute and you can do it in many colour combinations!

Zašto sam ovu manikuru svrstala pod Uskršnju / Proljetnu?
Zato što me manikura podsjeća na pisanice :D (plus, boje su vrlo nježne tj. pastelne ;)
Why did I put this mani in Easter / Spring series?
Because it reminds me of Easter eggs :D (plus, colours are very soft a.k.a. pastel ;)

Koristila sam / I used:
essence Nude it!
SGGM 129 (duochrome)
essence dotting tool




Tadaaaaaamm!
Nadam se da vam se sviđa!
Hope you like it!


2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)