ponedjeljak, 18. veljače 2013.

Pastel skittles

 *naslov posta je Pastel skittles! <3 , no Blogger to odbija napisati*
Hey blog!
Pokazat ću vam manikuru koju trenutno imam i u koju sam se zaljubila!
Seriously, najdraža manikura ikad :)

 Koristila sam:
-Maybelline Mini Colorama Party Blue
-Essence A lovely secret
-ljubičasti striping tape
-točkalicu i spužvicu
-Essence cirkoniće

Nakon dva tanja sloja oba dva laka, radila sam različit nail art na svakom noktu. Na palcu i kažiprtu sam se igrala sa striping tapeom, na srednjem prstu i prtenjaku sam točkala a na malom napravila gradient. Sve to u dvije divne, nježne boje *.*
Hvala mojoj najdražoj P. koja mi je posudila svoj striping tape jer zna koliko se volim igrati s noktićima! <3
Malo o striping tapeu: divna ljubičasta boja, no vrlo brzo se počne gornji prozirni sloj guliti s nokta a mene takve sitne imperfekcije znaju silno živcirati. :) Miriši po grožđu (svima to smrdi osim meni :)) ali samo ako njušite rolicu :D
Ok, dosta brbljanja, evo slika!

  Još ću vam reći koliko je trajala manikura, imam je od subote i danas mi se okrhnuo rub jednog kažiprta no to se lako sredi ;)
Nadam se da vam se sviđa manikura koja mi je ukrala srce!
''Bacam'' se na učenje :(
xoxo, Shadow <3<3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)