utorak, 26. ožujka 2013.

Pepper.

Hej, ljudi! Šta radite ovih dana? Ja sam se bacila na nail art i svaki dan barem jednom promjenim manikuru! To se zove iskoristiti praznike! :D
Moram vam priznati - zaljubila sam se u nove essencove kajal olovke, opet.
Prestala sam koristiti bilo kakav make up za oči krajem ljeta. Jako me je smetao i jedva sam gledala pred sobom kada bih ga nanjela.
Onda sam vidjela na par blogova nove 2in1 kajal olovke. Zaljubila sam se u boje i, naravno, kupila obje!
Danas ću vam pokazati ovu - Mint and Pepper (zapravo, samo Pepper ali je ovo puno ime ;)
Hi guys! What have you been up to lately? I'm making as more manicures as possible! :)
I have to say - I fell in love with new essence kajal pencils, again.
I stopped using any kind of eye pencils or mascaras since summer. It really iritated my eyes and I could barely watch in front of me when I would put it on.
Then I saw on a couple of blogs that they are releasing 2 new 2in1 kajal pencils. I loved both colour combinations so I bought both of them! 
Today I'm going to show you this one - Mint and Pepper ( actually, only Pepper but it's its full name ;)

















Dakle, boja je tamnozelena sa zlatno-plavim shimmerom koji je vidljiv na kapcima (ali ne i na ovoj slici).
So, the colour is dark green with gold-blue shimmer that you can see on your eyelids (but not on this photo).

Veliki plus olovci je tanak i precizan vrh koji nije pretvrd. Zato sam ja uspjela postići ovako lijepu liniju :)
Big plus to the pencil is its thin and precise top that is not too hard. That is how I managed to make such pretty line :)

*na slici imam olovku i maskaru / on this pic I'm wearing eye pencil and mascara*
Trajnost je odlična a cijena još bolja - 13,90kn!! :DDD
Durability is awesome and the price even more - 13,90kn!!! :DD

Ako moram dati ocjenu, bila bi to zaslužena petica!
If I have to give it a mark, it would be a well deserved five!

                                                               *       *       *      *       *
Što mislite o novim olovkama? Koristite li olovke za oči?
Drugu polovicu olovke još nisam nosila jer mi je više proljetno / ljetna boja! :)
What do you think 'bout new pencils? Do you use eye pencils?
The other half of the pencil I haven't tried yet because I find it more appropriate for Spring / Summer! :)

Do čitanja,
Bye :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)