ponedjeljak, 1. listopada 2012.

day 31-recreate your favorite challenge

Bok curke! :)
Nemrem bilivit,zadnji dan!!Kad sam se stvarno prihvatila ovog izazova shvatila sam koliko sve to brzo ide. A zapravo sam počela u veljači sa izazovima :D
Odlučila sam raditi gradient kao manikuru u kojoj sam uvijek,može se reći,rasturala :D
Napravila sam nešto u Halloween bojama ali neplanirano ;)
Prvo sam stavila jedan sloj novog Essencovog laka Kind of magic koji mijenja boju. Možda ćete vidjeti na nekim djelovima gdje je lak postao narančast. I to od običnog nadlaka mijenja boju :D
Natapkala sam black is back na sredinu nokta i dodala top coat. End of story. Sviđa mi se konačni izgled;nešto u stilu Igre gladi po boji a po uzorku po vatri :)
Koji je vama najdraži challenge?
Idem gledat Prijatelje,Shadow :D


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)