četvrtak, 20. rujna 2012.

day 23-insp. by a movie

Hello,girls <3
Mislila sam raditi Johnyja Englisha ali nemožeš nacrtat na nokte blesavoću...
:P Malo se šalim,nije on blesav,on je car :D
Odlučila sam raditi Jamesa Bonda.Vrlo jednostavna manikura a vrlo prepoznatljiva. ;)
 Bijeli lak je Quori.Neki iz ljekarne.Sitan al' dinamitan!Prekriva u jednom sloju.
Mislim da više ne trebam  ništa posebno objašnjavati,samo bih htjela reći da je na kažiprstu sat i on predstavlja onaj super sat koji ima Bond,u kojem ima GPS i slične gluposti :D A ruža zato što je on pored svega i zavodnik ;)
Šta kažete na nokte?Komentirajte malo :P
XO,Shadow <3

3 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)