srijeda, 19. rujna 2012.

day 22-insp.by a song

Bok curke!
Pripremite se za nail art u ritmu moje najdraže pjesme --> Pound the alarm <3
 Palac-naziv pjesme.Gurala sam ga 5 puta  na nokte :D
Kažiprst-vatromet.Neznam kako ali mi se lak razmazao u sredini pa stvarno izgleda kao vatromet :P
Srednji prst-u spotu Nicky ima divan (po meni) kompletić,pogotovo grudnjak,pa sam ga pokušala prenjeti na nokte.Grudnjak je dobro ispao ali crta od dekoltea nije :/
Prstenjak-zastava Trinidada gdje se odvija spot.
Mali prst-konfetiiii!Neizostavan dio skoro svakog njenog spota <3
Radna atmosfera (2.kolaž slika gore) i momci koji su sudjelovali u stvaranju ove manikure :P
Sviđa li vam se manikura?Volite Nicky Minaj?
Pusa,Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)