utorak, 18. rujna 2012.

day 21-Inspired by a color

Bok curke!
Danas vam uz manikuru i donosim recenziju essenceovih naljepnica.Prvo ide manikura.Nagađate li koju sam boju odabrala? :D Odabrala sam žutu! U Zagrebu,u Mulleru sam za 5 kn kupila ove naljepnice koje ste sigurno vidjele u izlogu.
Cheese please! :D
Postupak je vrlo jednostavan:nalakiraš nokte sa zaštitnim nadlakom,staviš odgovarajuću veličinu na nokat,pritisneš i zagladiš površinu naljepnice da ne bi bilo mjehurića,odrežeš i izrašpaš višak te dodaš top coat.Naljepnice su mi vrlo lijepo sjele na nokat bez ikakvih mjehurića.To su peel-off naljepnice te ih možeš skinuti u svakom trenutku.Moje su preživjele dva dana mora,soli,loptanja i ostalih ljetnih aktivnosti.Treći dan počele su mi se stvarati krhotine po vrhovima noktiju i onda sam ih skinula.
To je sve o njima,ocjena bi bila 4.5/5 i to samo zato što je veličina naljepnica prevelika kao što možete vidjeti na slici gore i bilo bi praktičnije da su naljepnice manje,ali to je za mene cjepidlačenje :P
Što kažete na naljepnice?Predjetinjaste ili taman za vas?
Puse,Shadow <3 <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)