nedjelja, 16. rujna 2012.

day 20-watermarble

Bok curke!
Prije svega VELIKA isprika zbog ovog poduljeg prekida postanja. Nisam posvećivala dovoljno vremena blogu,samo bih pogledala vaše postove i otišla.Ali evo me opet,ovaj put puna divnih stvari koje vam trebam pokazati i zato krenimo na manikuru koja doduše,i nije tako divna.

Koristila sam:essence c&g viva la green,femme fatal i faithfull desire.Podloga je Maybelline Minicolorama french white,ispravite me ako griješim :)
Kažiprst i srednji prst su ispali dobro ali su se boje tako čudno pomiješale na ostalim noktima i to mi se ne sviđa.Što vi mislite? Ide li mi dobro watermarble zasad? Probala sam ga svega tri puta u životu i niti jednom nije baš slavno ispalo :D
Vidimo se sutra,Shadow :*
P.S.Je li još netko od vas zaražen PLL-slatkim malim lažljivicama?Ja ih obožavam <3
S.


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)