utorak, 21. kolovoza 2012.

Day 17-glitter :)

Bok svima!Kako ste,što radite?Ja mućkam frankene i uživam u sladolednom kupu A la nuttela cookies.U slijedećem postu će te saznati kakav je to kup :D
Idemo mi sada na nokte!U srpnju Afrodita i ja imale smo Harry Potter maraton,sve djelove smo ponovno pročitale i Slytherinski dom mi je bio nadahnuće za ovu manikuru.Sada vjerojatno mislite da sam ja Slytherinka i da su mi oni draži no,naravno da mi je Griffindor puuuuno draži.Samo Slytherin ima lijepše boje doma :P

Koristila sam essence colour&go icy princess 80 lak i zelene šljokice koje mi je prijateljica poklonilaNakon što se srebrna baza osušila,povukla sam na svakom noktu 2 vodoravne linije top coatom i posula ih šljokicama.Nakon 5 minuta nanijela sam top coat na cijeli nokat.Isti postupak za palac samo što na njemu piše S.
Sviđa li vam se manikura?Volite li Harryja Pottera?Za 31 day n.c. imam još jednu Harry Potter manikuru u pripremi!
Laku noć,Shadow :*

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)