subota, 11. kolovoza 2012.

Day 15-delicate print

Evo mene na pola puta (napokon).Za ovaj dizajn morala sam malo sjesti i razmisliti.Jedino što mi je prolazilo kroz glavu jest 'Uzmi naljepnice!Iskoristi naljepnice!Hajde,uzmi ih!''.Na kraju sam odustala od freehanda,koji mi je bio prvotna ideja,jer mi ništa nije padalo na pamet i doista iskoristila naljepnice!Pogledajte u nastavku :P

Za bazu koristila sam Essence c&g You belong to me 53.Izgleda da je to nova verzija jer je ovaj tamniji i sadrži divan shimmer u sebi.Naljepnice su također Essence nothin' but french.
Toliko o delicate printu.Sutra za vas imam tribal i nadam se da će vas oduševiti kao što je i mene!
Pusa,Shadow :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)