petak, 10. kolovoza 2012.

Day 14-flowers

Hey! :D
Ispričavam se na odsutnosti,ljeto me ponijelo i dok sam uživala u njegovim čarima,zaboravila sam se baviti blogom :P.Slučajno sam u prošlom 31 day n.c. postu napisala ''day 14-animal print'' što nije točno ,to je day 13 a danas je day 14.Nisam bila oduševljena prvim izgledom nokti(totalno dječji) pa sam napravila 2 manikure,pa vi odaberite koja je bolja.Evo slika:
 Totalno dječje-cracking,crveni lak i akrilni cvijetići.Zatim sam dobila novi lak Passion for fashion od Essenca i naravno,morala ga isprobati.Na svoje divne,ljubičaste noktiće dodala sam naljepnice iz OK-a.
Tadaaam!
Ako možete,povećajte sliku :)
Novi,ljubičasti i cvijetni nokti.Napomena:slike su stare 2 mjeseca pa zbog toga imam vrlo kratke nokte!
 Sada su mi nokti zapanjujuće veliki :D
Onda,što kažete na moje cvijetne nokte?Sviđaju Vam se,promijenili biste nešto?Mišljenja u komentare!:)
 Pusa,Shadow ;*
P.S.Odite na YouTube napišite Pound the alarm-Nicky Minaj i poslušajte pjesmu za kojom sam apsolutno luda!!Nova najdraža pjesma ;)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)