subota, 14. travnja 2012.

Day 6-viole(n)t nails :D

Uvijek ovako pročitam naslov.Onda gledam pa kako nasilni nokti nisu nikom oči iskopali ili slično i onda skužim šta piše. :D  Brzopleta sam što se tiće čitanja iako knjige gutam. ;) Napokon kraj isprobavanja boja.Još samo crna i bijela i onda ide zanimljiv dio 31 day nail challenga.
Nakon baze nanijela sam jedan sloj Catrice Lucky in lilac.Uvijek možete koristiti selotejp za ravnu crtu ali ja sam raila vlastoručno.Drugi,tamniji lakić je New Age bez broja i naziva.







  Završna kombinacija.Sviđa mi se jer tamna izgleda kao sjena svijetle.




   Noktići su mi pasali uz make up. :D





Nisam imala puno ideja za danas.Šta se noktiju tiće  ;)
Puse,Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)