utorak, 10. travnja 2012.

Day 5-blue nails

Dan peti.
Plavi nokti.Moji najdraži.Nisam se mogla odlučiti koju plavu pokazati pa sam stavila ih nekoliko.
Upotrijebila sam:essence c&g you belong to me,Rimmel sky high,Catrice Pool party at night i Quick dry.Slike su po slojevima.


Ovdje se vidi sjaj obje boje.Rimmelov lak spomenula sam u ovom postu.






Nakon natapkavanja i čišćenja noktiju i kožice dodala sam naglasak na dva nokta koristeći Deborah cracking top coat 09 plavi.Odlično puca,puno bolje od Rimmelovog crvenog,usporedbe radi.






Ekipa na okupu. :)










 


Na slici nosim essence kayal olovku,izašla iz prodaje.Obožavam je.
Kisses,Shadow  ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)