nedjelja, 8. travnja 2012.

Day 4-green nails

Sretan Uskrs!Nadam se da ste se fino najele i odmorile.Danas ću nagurati nekoliko dana 31 day nail challenga jer se slike redaju a postam neke druge stvari.
Prvo moji noktići sa bazom.Ova baza je odlična jer mi štiti nokte od poprimanja žute boje nakon nekog tamnog laka.I još ih izbjeljuje.Prije nego što je počela moja opsesija lakovima,nisam imala ni bazu,ni Ultra Strong,ni Quick dry.Pa tako je moj prvi colour and go,neki tamnoplavi sa šljokicama(osušio se,pa sam ga bacila ali je bio odličan)pustio tako jake žute tragove da sam nakon mjesec dana tek smanjila na malo područje nokta to žutilo :/
No vratimo se mi na nokte.Nakon baze nalakirala sam 2 sloja S.he stylezona 305.
 Slikano na suncu, nakon 2 sloja.
 Slika ispod nakon prvog sloja.
 Zatim sam s Catrice  Run forest,run lakićem odštambiljala pepita uzorak i na kažiprst otisnula srce koje sam kasnije ispunila bojom.
 I jedan sloj top-coata da sve zasjaji.Napokon sam sa nekim drugim lakom uspjela otisnuti neki print.Dosada ja i štambilj bili smo na Vi.








 Koristila sam:-essence bazu
                         -S.he 305 2 sloja
                         -Catrice Run forest,run za štambiljanje
                         -essence  Quick dry
                         -essence set za štambiljanje i odstranjivač laka za nokte također od essencea.

  Hugs and kisses, Shoadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)