subota, 31. ožujka 2012.

31 day nail challenge:Orange nails

Hej,jeste li se naspavale?Evo jedna kratka manikurica :) Za početak koristila sam Maybelline mini colorama lak koji sam dobila od Afrodite , u nijansi 105 Urban orange.Zna li netko isplati li se kupiti Urban lemon?Treba mi neka jaka žuta.U slijedećem postu vidjet ćete zašto....
Uglavnom,2 sloja,mini ružičati glitter i sporo sušenje.




Kako samo sjaji!
Krenimo sa tutorijalom.
1.Nacrtajte preko polovice nokta bijelu liniju.Ja sam radila s akrilnom bojom.
2.Ispunite prostor između vrha nokta i te crte.
3.Zatim s točkalicom napravite narančaste točke po bijelom dijelu,tako da prate rub nokta.

4.Premažite s zlatnim šljokičastim lakom.
5.Nanesite topcoat i to je to! ;)








Korišteni proizvodi:Essence ultra strong-za njegu noktiju prije lakiranja,
                                 Maybelline mini Colorama 105 Urban orange,
                                   Essence c&g make it golden 67,
                                     essence quick dry i bijela akrilna boja.
Dobro jutro,Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)